Zrozumienie mediów społecznościowych ma kluczowe znaczenie dla menedżerów, którzy chcą działać w środowisku cyfrowym. Ten kurs wprowadzi podstawowe wartości jak korzystanie z rozmów w mediach społecznościowych, aby podejmować decyzje i wykorzystywanie mediów do promowania swoich produktów, usług lub marki. Ponadto uczniowie dowiedzą się, w jaki sposób można wykorzystywać media społecznościowe do osiągania konkretnych celów organizacyjnych i mierzenia skuteczności tych wysiłków.

Program kursu:

  1. Perspektywa marketingu w mediach społecznościowych
  2. Wprowadzenie do mediów społecznościowych
  3. Konsumenci
  4. Strategia marketingowa
  5. Dystrybucja treści i jej rola
  6. Struktura sieci i jej wpływ na przepływ informacji
  7. Tworzenie angażujących treści
  8. Przyciąganie uwagi konsumentów
  9. Wybieranie platform do dystrybucji treści
  10. Decyzje marketingowe w sieci
  11. Analiza danych
  12. Innowacje
  13. Zwrot inwestycji
  14. Rola mediów społecznościowych w organizacji
  15. Negatywne opinie, recenzje online
  16. Identyfikacja konfliktów etycznych i problemów związanych z decyzjami marketingowymi w mediach społecznościowych